gile betol hari ni..aku tak pegi sekolah,sebab bangun lambat.aku tak sedar langsung pagi tadi.alarm bunyi pon tak sedar..selalu kalau dah due kali alarm bunyi aku dah bangun,,tp hari ni entah kenape tak dengar lansung pulak.mak aku membebel jer pagi tadi..hadoiii..pening kepale aku..hakhaks..da la..lupe kan jer lar..hahakz..borink pulak dok umah sorang2 ni..tak de aper nak buad..on9 dengan update blog jer lar aku kalau tak sekolah ni..kalau on9 pon mmbe yang aku selalu chat pegi sekolah..haiyoooo...borink lox..aper mau buad ni..petang karang rase nak pegi sekolah lar..sebab nux join klas tambahan..hakhas..sengal..petang jer datang.pagi tak datang..insyaallah kowt pegi petang ni..tengok mood lar..hakhaks..aku rindu dengan pakwe aku larh..dah baper hari aku tak jumpe dye..mmmmmm..dye kan budak sukan..sebab to lar asyik kuar sekolah jer..tak per lar aii..mmmm,,besok hari kantin,,pakwe aku tak de pulak kat sekolah..alone jer lar aku kat sekolah nanti dengan mmbe2..tak best lar..hurmm..