hari rabU yaNg pEnAt . .*badmOod*

hari nix aku skolah macam bese jer..tp hari nix ade koko*kelab nan persatuan*..td aku dengan kawan aku masok kelab kebudayaan ..best jugak larh . .aku try menari td..hepy jer rase  . .dpt relax2 cm tuh..tak lar skit pale asyik blajar jer kan3 . . hurmm . . hari niekh aku rse len sgt ..bub aku rse pkwe aku da berubah sejak dy pegi men hoki at *DUAM*..aku masok jugak hoki..tp tak sme hari aku g nan dye..so susa larh aku nux tngk2 kan dye..ntah nper aku bole pkey yg bukan2 . .plik sgt2 ngan pangai dye..
kau knpe b ?
asl kau berubah ?
asl kau tak bg aku cek fon kau ?
kau ade pempuan len ker biey .law kau ad pempuan laen ckp lar . .
aku tak sanggop lar didue kn . . shiit larh . .
hurm . .sedih-sedih . .anggap jer lar nothing happen. .
tak yh nak pkir2 sangat larh..juz study study study . .
FULLSTOP