mAlu-mAlu !! haha..

malu poik jatuh depan pakwe aku td.haha.klakar jer aku rase..
nak taow tak macam mane aku bole jatuh.first,aku pegi toilet degan membe aku.then kteorang ade nampak sorang budaq india nix..budaq india too tak puaz aty dengan membe aku..sebab membe aku selalu kacau dye..tak pasal2 aku pon kne kjar dengan india tuh..india tuh kjar kteorang sampai toilet taow tak..segan jer lari2 macam orang tak btol..haha..india tuh tngu jer kteorang depan toilet laki..kteorang dduk jer dalam toilet  tuh sampai india tuh berambos..da lame kteorang tngu dye tak pegi2..then kiteorang ad numpaq ckgu halim..kteorang strait lari pegi kat cikgu tuh..india tuh kjar jugak sampai ckgu..sampai aku dengan membe aku jatuh..huh..bapak malu..hahak..paztuh ckgu halim pegi nek block pom1..kteorang lari masok klaz..tak sangke lak keling tuh kjar sampai klaz..PENAT aq..bodoh nyer keling..hakhak.