dapat laptop ??

hey . :)
sori larh da lame ta up date blog kan . tak tau larh nape blog aku tak dapat bukak,hushhh , ,punyer larh bengang aku . uke !! ta de kene mengene dengan aku punyer title to kan . .mmmm. .hari to dekat skool cikgu ade sebut name murid at perhimpunan .tak tau larh untuk aper kan . .ramai larh jugak name yang kene pnggil . .300 ratus lebih . .then ckgu sebut name budaq form1 n 2 ..paztuh form 3,, tup tup name aku ade pulak kan . cikgu tak cakap pulak knape name kteorang kene pnggal kan . .then ckgu suruh name budak2 yang ckgu sebut  to pegi dewan . .hahh,, aku ap lagi, pegi je lah kan. .sebab hari to hari isnin .malas larh nak dengar ckgu membebel at perhimpunan to kan. .then , , tibe2 ckgu cakap *kamo semua  yang ade dekat sini beruntung kerana name kamo  telah terpilih untuk dapat laptop (netbook 1 malaysia jer pon) * . .hushh , ,budak2 nieh pon menjerit larh kan . .aku pon berangan2 lah kan pakai lappy sndri . .hehe . .skunk aku da dapat lappy too , ,uke larh jugak . ade stiker 1 malaysia ag tuh . .haha. . (KAU ADO) . . korang nak taow tak yang aku sigle skunk . .hehe , , so tak de larh aku buad entry yang aku rindu dekat biey aku  macam dulu . .sedyeh taw .aku sayang kat dye to . .ishhh . .da la ta masok dengan tajok aku nieh . .k la . .papay . .