hey ! hey ! dear . now i want to story morry about me and him . warhhhh,,nak speaking pulak aku ni kan . .haha..nak citer ni .dgar larh syang . .dgar larh .haha .weerkk . nux muntah aku cakap cam tuh . . haha . .asal aku gedik sangat nix ..uke eh .cter die macam ni ..eyhh..lex lu.. bace bismillah lu..bismillahirahmannirahim . .first,aku nak citer yg aku ngan dye da 3 bulan and 5 ary cple . .haha .ade aku kesah . .eyh . .kesah larh kan3 . .korang jer ta kesah kod* . .hehe . act. slame aku cple nan die nix . .rase2 nyer byk kali gdowh kod* . .tp gdow pown,, sume psal aku yang asyik jelez tak tentu pasal nix kan. .yela,korang taOw kan yg girl nix cepat jelez . .so, ta dapat dinafikan lg larh . but , ,girl kalow jelez nix,mesti dyorg numpaq or dgr cter at org laen yg bofie dyorg nix menggedik nan pempuan len . .of course larh girl jelez kalow cm tuh kan . tp . .girl jugak ta boley dengar cakap org kalow ta numpaq dengan mate sndri kan . hurmm..blek at cter td . .haa . .uke.maybe, kalow aku clsh nagn dy nix . .mmang aku meraung 24 jam larh . .yela . aku syg sgt ngan die doe .tp law da ta de jodoh  ker, nak buad macam mane kan . terime je larh . .hurmm . .anyway .AKU SAYANG KAT KAU LARH BIEY...haha . .cter pasal len pulaq eyh,, mzty korang borink bce pasal aku ngan dye jer kan . .uke..pagi tadi kol9 ade tucen at chen .kol 8.30 aku da grak. .akak aku anta nek mato . .sejuk nek moto pagi2 ..then ,da sampai ur . .ade cine nix, usha2 aku . .rase2 nyer cine ur gile kod* . .sbab dy panggil2 aku then lambai tangan at aku . .hishhh,tkowt doe,,aku cpat2 jaln masok klaz . .aku rase cine ur otak senteng r . .haha . btol doe cter nix . .aku ta tipu aww . .bub kwasan tuh kan macam sunyi sikit kalau ary ahad . .tuh yang cine ur braniey wt pper ur . .hishh . .bhaye doe . .da la . .pnat r menaip nix . .lenguh tangan aku . .bubyer huney....muahhxx . .aishiteru .