aku pon tak tahu . . ngee ~~

HEY sayang2 semue . aku nak citer sikit pasal budak ni . ishh , menyampah aku dowh . depan aku dy cakap dy sayang aku n aku kwan dunia akhirat dy . tapi blakang2 dy macam sial uh . dy boleh pecah un rahsie aku . suke hati aku lah nak buad aper . tuh kebahagian aku . kau jangan gangu kebahagian aku boleh tak . semak doh dengan kau ni . mulut macam sial . tak bole simpan rahsie . haih ,menyampah aku . hidup kau susa eyh kalu tak kaco kebahagian orang laen . so .ubah lah diri kau tuh ,sebelom aku ubah kan diri kau tuh. .haha . ngee~ . aku rase kau pon tak suke kalau orang laen gngu kebahagian kau ken . so , jangan kacau kebhagian orang laen k . aku bukan ape , aku rimas lah kalau orang gngu idop aku . so , jangan lah nak kaco2 idop aku ,kalau aku ta kaco idop kau . mmm .k lah . .nak siap pegi tusyen chen . papay . .