baby aku deman :(

assalammualaikom . okay , dah dua ari sayangs aku tak datang skolah . SUMPAH aku rndu gila dgn dya . aku pegy skolah ary isnin smlm  , aku tnye budak klaz  dya . . 'ejie dtg ta' , then  dyorg ckp tak . lpas tuh , ade mmbe dya ckp dya dmam , okay aku trus pegy public n call dya . aku tnya ' demam ke ? ' then dya ckp a.ah . aku sruh mkn ubt ta nk . taow ta dya ckp ape ? dya ckp dya ta suke mkn ubt . okay , mmng sme dgn aku tak suke . tpy ta kn nk tahan je skit tu ken . aku pkse , tpy dya ta nk . . dah pnat pkse ni , aku bia kan je . GASAK LAH KAU BY  .ngeh ngeh . okay , then ari ni dya ta dtg lgy . aku dh mue lah nk risau ken , demam truk ke sayang aku tu en . then blik aku cal dya . dya ckp dya still demam lgy . lepas tu aku tnye dya , esok skolah ta ? then dya ckp skola *kod* .  haih , gram aku dgn dya ni . DEGIL bhai . okay , kau tahu ? ary ni tdy ade sesi phtografi . alaahh , yg amik gmbr tok mjlah skolah tu lah . okay , SUMPAH aku malu gle Bhai , dah lah kena dok ats kerusi dpn tu .haishh . . malu lah . haha . then ,  pegy jalan2 dgn budak2 nie . bosan Bhai . dah lah sayangs aku ta dtg . haih . okay , dah penat . hamek ni .

okay bye :(