good bye sayang :(

assalammualikom And salam 1 malaysia  ! sehad ? hope korang sehad lah . hurm , hari jumaat hari tu baby aku pegy terengganu dengan family dya And aku pegy melaka dengan family aku . okay ,then aku pegy cause hantar cousin kawin And saje jalan2 *bosan kod* . And baby aku pegy terengganu cause dya nak apply masok skolah alim , cause dya nk sambung blajar tafis kad sane . 3 tahun dok sane , but ade balik kadang2 .okay , then  mase dya pegy terengganu tu aku otw pegy rumah cousin aku dekad purun , memang dekad lah dengan rumah baby aku kan . then , dalam mase yg same dya keluar rumah nak pegy terengganu . memang selisih dengan kereta dya kan .. hurm , act aku memang sedih time tu cause dya nak pegy terengganu tinggal kan aku kad sini sorang2 . okay , aku terima cause dya nak sambung blajar . then ,aku dah smpi melake tu aku pegy hantar baju semua dekad homestay And pegy trus rumah pengantin perempuan then dah blik tu pegy mydin kejap .malam tu gayut dengan baby aku*lama gila * . alaahh , last gayut dengan dya kod . okay , then dya ckp dya tido hotel kad terengganu . *aku suruh dya tkre kad sane* baik kan aku . dah gayut And dah ngatuk , tidur lah ape lagy kan . then , pagy tu aku bngun lambat cause penat sgt . aku bngun2 jea tngk sume org kad homestay tu tidur lgy . aku pon sambung lah tidur blik kan . err , then , tak lama tu  mama kjut suruh iron baju tok pegy dewan tmpt dyaorng kawin tu kan . hurm , then siap2 tengah hari tu pegy dewan tu . lepastu tibe2 baby aku text pakai no adeq dya * perlu ke bg tahu ? * dya ckp dya tak dpt masok skolah tu  . And aku happy gila but tak suka cause dya tak dapat kan . sian dya.  then , dya ckp dya otw blik .aku pulak still dekad malake jalan2 . hurm , malam semalam baru balik . okay , then balik2 tu dya text nak bg tahu yg dya dah smpi rumah . tak lama tu aku pulak smpi rumah .hurm , text kejap dengan baby aku And then tidur . tak lama tu baby aku call dya just nak pasti kan aku dah tidur ke blom . okay , aku ankat bila dya kol . then , dya ckp asl tak tidur lagy . And dya suruh aku tidur cpt . then , tidur blaik . tak lama lepastu dya kol balik nak tngk aku dah tidur ke blom . okay , aku ankat cause mate tengah ngantok And tak nmpk no sape yg call kan .  then , dya tnya ayat yg sama * asl tak tdur lagy* .And aku ckp nak tidur dah ni . okay , dya letak fon . And aku tidur . then , tak sedar dah bila fon bunyi kan . then , pagi tu bangun jea ade miskol dari baby aku .  hurm , then  pagy jea dya text aku nak bg tahu yg dya nak pegy bangi cause nak try apply skolah kad sane pulak . terkejut  aku dengar Bhai . then , dya ckp dya pon tak tahu but tiba2 ayah dya suruh siap . okay , tak bleh nak halang . tak kesah lagy cause bangi dekad lagy kan .okay , just ckp tkre and blajar leklok n mcm2 lagy pesanan aku tu . *act, x perlu bg tau kod* . text kejap , then dya ckp dah smpi rumah pkcik dya , ayh dya hntAr . tak lama  ayah dya nk blik And kiteorng stop text kan cause ayh dya nk bwk blik fon dya tu . besok kod baru dya pegy apply sekolah tu dengan pkcik dya . .   hurm , smpi sekrang tak text . hurm , handfon aku sunyi bila kau tak call or text sygs . hurm, , trima jelah . k tak ade benda nak mengarut lagy . kbai .
                                                      gambar baby aku kad terengganu
mydin melaka
homestay
dewan
hurm , kbai . tkre dekad baby i . ma syg pa sgt2 .