sri menanti

assalammualaikom  .sri menanti ke seri menanti ? ok , terbace blog fashiha tadi . dya kompius ejaan sri tuu . ok , ejaan yg betol tuu sri bukan seri . maklum lah den ni org sri menanti :) haha . 14 JANUARI hari jadi atok fad dany . dya cakap lah . ngee . lepastuu irfan pulak ckp tuu atok dya jugak . haa , then aku pon ckp lah tuu atok aku jugak . haha , nak jugak nama kankan .  semalam sehari suntuk aku duduk dekat sri menanti tuu . penat weyh . ktipu . pagi tuu tengok anggota ape tah kawat kaki . sory * tak ambik tahu sangat . lpastuu ade pertunjukan motor pulak . pertunjukan motor tuu memang best lah kan . tapi , masa tengok tuu kena bahan dengan mama . haha , ok nak tahu kenape sampai kena bahan dengan mama . kay , ade perempuan yang buad pertunjukan tuu kan . perempuan tuu pendek , then kaki dya senget sebelah bila tahan motor tuu . kay tahu kan sebab apa ? sebab perempuan tuu pendek . then , kena lah bahan dengan mama . mama cakap ' kau kalau bawak motor macam tuu lah , kaki kau mesti senget sebelah kalau tahan motor tuu '  . ok , dah lah tu mama  .haha . tebal muka weyh bila kena bahan dengan mama . even , aku tak tahu kenape aku pendek sangat . maybe , ikot keturunan belah ayah kod . dalam semua kengkawan aku , aku yang paling pendek . p/s  walaupon tity nampak pendek dari aku , tapi kenyataannya aku lagy pendek . malu weyh , aku nak tinggi . bagi tips sikit . haha . ok , dah mula lari tajuk . kay , lpas tngk pertunjukan motor tuu  ade sukaneka . mama nak masuk , tapi tak jadi . hilang pulak mood dya kod . then , bosan dah dekat situ . pegy lah makan makan dekat sekolah rendah tuu . dah makan tuu , tak tahu pulak nak buad ape ken . then , mama buad keputusan nak balik . mama cakap petang nanti datang balik . ok ngam lah kalau petang dtg balik . kalau mama ckp petang tak payah datang lagi sumpah aku tak nak balik . haha . memilih weyh ! then , balik tuu mama ckp dya nak keluar dengan ayah nak pegy ambik ubat demam adik aku dekat seremban . nak ikot , tapiiiii . herr , malas lah . lpastuu , duduk jelah rumah dengan adik2 sekejap . semua adik aku dah tidoo , aku pon mula lah memeram dekat laptop . lame weyh , dah puas memeram tuu aku siap pakai tudung jap . sebab alau mama dah balik nak terus pegy sri menanti . kay , dah siap jee mama pon sampai . tepat2 weyh . ngam lah tuu kankan . lpastuu , tengok artis lawan kerabat diraja main bola . artis yang menang . then , dah abis dyaorng main tuu . aku pon menggedik pegy ambik gmbr dengan dyorang . haha . kay , suke hati lah . lpastuu balik jee mandi2 siap then pegi balik lpas maghrib . cepat weyh . nak tngk six sense lah kate kan . excited mama aku Bhai . ajak aku duduk depan sekali . then , mama ajak pegy beli makanan . ramai weyh couple2 yg pegy . then , ade yg duduk tasik buat bende tak senonoh . bodoh weyh . dah tak ingat tuhan kee ? sesetengah jelah yang buad bende yg tak senonoh tuu .  kay , panjang sangat doh entry kali ni . tak tahu kenape rajin sangat . hhaha , malam tuu six sense yang paling best buad persembahan . yang lain bosan gilaa . nak tidoo pon ade rasanya . lpastuu ade bunga api . bnyak weyh , tak dapat den kire dee . btw , best lah jugak kalau baby aku ade . tapi semalm dya tak de . bosan gilaa . kbai , sure korang tak bace sampai habis kankan . tahu tuu . thankiesss