tahun baru semua nak baru .

assalammualikom . peeps ! HAPPY NEW YEAR . kejap jee da setahun kankan . okay , balik dekat tajuk entry kali ni . tahun baru semua nak baru ? haa , tahun ni semua aku nak yg baru . termasok handfon . alaahh , aku beli pon bukan pakai duit mak ayah aku . aku tak suka menyusah kan dyaorng . aku beli pon pakai duit sendri . hasil aku kerja sebulan ni . ahh , bukan nak menunjuk .  kau nak ckp aku menunjuk ? suka hati kau lah , mulut kau . okay , malam new year hari tuu aku sambut dengan baby aku . memang best lah . sayang kau sampai mampos doh . haha . lagi lagi nak cakap apa haa ? pasal sekolah , serious doh aku tak tahu bila start sekolah . confuse jee , ade orng ckp selase , ade org ckp rabu . haha . bantai ahh . semua barang sekolah dah beli . heh ?tak perlu cakap kot . kbai . tak tahu nak cakap ape .