so what ??

hey :) okeyh . Nak Citer Ni . . act td at skool ad koko ken . so penat lah ken . .mm tuh jerh nak cakap sebenarnyer , , ngeh ngeh .tak de lah . banyak lagi cito ni . haa , dekat skolah minggu ni .minggu math and sains . so ,cikgu ad lah buad game sket2 . and  aku ade masok satu game nie . tapi game ni smlm lah . dah suda . tp aku citer jer ken macam mane nak maen dye .  game ni kene ade group . satu group 3 orang .so aku , abby ,and tity masok lah ken . best gak lah game ni . tapi tak tahu lah menang ke tak ken . haha .law tak menang malu jerh weyh .lawan dengan budak form1 pulok tuh . game eyh macam ni . satu group kene duduk dekat satu meja . lepas tuh , cikgu bagi lah barang2 untok game nieh ken .
SENARAI BARANG-BARANG :-
1.straw
2.kotak terpakai
3.seletip
4.botol mineral yg kosong
5.aluminium
6.kertas warne
7.mentol
8.wayar
9.battery 2
haa . . lepas ckgu bagi sume tuh . ckgu bg arahn dekat menengah rendah .ckgu bg arahan macam ni haa .                                                                                                                                                                           ANDA ANDA DIKEHENDAKI MEMBUAT TORCHLIGHT(celait) MENGUNAKAN BARANG2 YANG DIBERI
haha . .aku ngn budak2 ni pon mule lah buad ken . tapi mlas lah nak citer care buad torchlight(celait) . pajang cito ea . .okeyh . game2 tuh sume cito semalam . hari ni cito laen . hari ni byk kes yang jd  . tadi ade membe aku hilang purse  . dah lah ade sim baru bei dalm tuh . lanciaauuuu btol budak yang amik purse tuh . .hish . .puas kieorang carik tadi . sape yang amik tuh memang bangsat ah kate kan . lepastuh budak2 nieh maen baling2 kapur ..err . . macam budak tak matang jer . memalukan budak form 3 . budak form1 pon tak maen bnde2 macamm tuh . .dah lah maen baling2 kapur tu kene aku punyer kepale . .lanciiiaaauuu btol . . untuk budak2 yang maen baling2 kapur tu : MATANG SIKET BOLEH TAK WEYH ? SAKAI DOH KORANG NI . aku tengah penat2 carik purse tuh ,karang boleh nak baling2 kapur lagi ken . .heh . sket aty jer . mmm ka lah chaw dulu yunk .  bye2 . .