tak bagi tahu pon .

hey .now nak citer pasal birthday boy nieh . birthday dya smlm .n patut nyer semlm nak buad entry nie . . tak sempat pulok . sebab nak pegy semban . okay ! geram betol nieh . dya tak nak bg tahu pon birthday dya smlm . nak baling tepung dah tak dapat . ishhh .  cibai . haha . nie haa budak tuh . .
                                                                             *
                                                                             * 
                                                                             *
haaa . .cute ken budak neh . .haha gatal pulok aku . joke jer . samapi hati tak nak bg taow aku birthday kau semalam deq . ishhh , geram nieh . haha . .okay , now nak citer pasal c_ k _ ro nieh ! huh . mang aii , mulut budak nieh . macam cibai woo . okay ,mula2 macam nie . act mase tuh aku pegi tandas dengan abby kawan aku . then , terjumpa lah budak nie . dya tnya aku , shasha tity mana ? then aku cakap lah , kau ingt aku adeq2 kau ker nak suruh aku pnggl tity sume .kau ingat aku kuli kau ke ?.pastuh aku berambos macam tuh jer .  baru form2 dah naek belang . malu mak ayah kau lahir kan kau weyh . dah lah badan macam bapak gajah . GEMOK  !! macam good2 jer dya tuh . bajet SAJO . haha . sepak laju2 kunk . okay lah , tak perlu nak citer sangat pasal budak gemok tuh dekat blog aku en . paper pon 'HAPPY BIRTHDAY SYUKIE' sory lah patut nyer entry nie akk buad semalam . tapi tak sempat .okay bye .