auw auw !!

assalamualaikom ,  okay . tadi datang skolah ,masok kelas je ustazah cakap budak form3 kena cucuk "KANCING GIGI" hari ni . lepas tuh budak2 kelas aku sume dah meggelabah , budak pempuan je lah . usatazah cakap nurse tu datang kol 9 . lpas tngu2 nurse tu datang , ustazah pon cakap . budak 3E dulu yang kena cucuk . budak2 nie pon suke , sebab kiteorang kelas kedue akhir kena cucuk . bg aku , tak kesah lah kelaz spe dulu kena . tetap jugak kena cucuk en .lepas kelas 3C pegy cucuk , budak nieh panggil 3B pulok . then  , nurse panggil name , nasib baek name aku tengah2 . tak lame aku tngu tuh , name aku naek pulok . aku pegy lah cucuk tu dengan rela hati . .haha . saket weyh . mula2 , mase dye masok un jarum tuh saket sket lah ,tp en mase ubat tu masok . . pEeRrrhhh!! saket doh . haha . lepas tuh ,budak2 nie tanye 'shasha , saket tak ' . lpastuh aku cakap lah . .saket weyh . haha . aku tngk muke budak2 nie dah cemas dah . ngeh ngeh . klakar doh !! then , aku pegy block form1 n 2 . sebab nak carik baju kadet polis . lepastuh naek kelas dok2 kejap . then , ckgu sejarah masok .  ckgu bg latihan , tp aku tak buad pon . penat doh . dah lah lepas cucuk,, tangan aku lengoh . . haih . . then , balik . lepas aku balik jer aku makan n aku on fb . tak lame aku on tuh ade budak carik pasal . name budak tuh anis latif . ntah paper tah . orang buad fb untuk berkawan , dya buad fb untuk carik gadoh . SAKAI LAUT betol budak tuh . walau pon dya tua setahun dari aku , tk tentu lagy aku hormat dya . kalau dya sendri tak hormat aku . kalau orang dah carik gadoh dengan aku ,aku on jerh en . aku suka gadoh2 nie . tapi , aku gadoh bukan aku carik pasal dengan orang,tp aku gadoh kalau orang carik pasal dengan aku . okay !! nak kate aku JAHAT , aku tak JAHAT . nak kate AKU CARIK PASAL dengan dya , aku tak AKU TAK CARIK PASAL dengan dya . tp dya jer ,tiba2 tulis dekat wall aku . dya kate ade mmbe dya ckp yang  aku BAJET HOT . apehal ? padehal aku kenal dya pon . haih . if tak suka dengan aku , tak payah gatal2 add aku ea !!dah lah . okay . bye .