larian 1 murid 1 sukan 1 malaysia :)

assalamualaikom , hari ni ade larian 1 malaysia . .ikot kan hati malas nak pegy . sebab pagy tadi mate susah sangat nak bukak . then , mama kejut . aku bangun jer lah dengan terpakse . sampai skolah , tunggu tity dekat bastop kejap . then , aku dengan tity pegy merayau kejap . pegy kedai lah , pagy carik budak2 nie lah . lepas uh masok jer skolah , cikgu suruh berkumpul dekat kantin . ingat kan ,ade jamuan ker ape . haha . yelah ,masing2 belum breakfast lagy dekat rumah en . tengok2 , ckgu yang breakfast . kiteorang duduk jer dekat kantin sambil cikgu bukak tv . adea rancangan larian 1 malaysia tuh lah . tah ape bende tah cikgu tuh . lepaz tuh ckgu bg 6ber , tp 6ber tuh tak semua dapat lah en . juz nak amek2 gmbr jer . sape yang dpt 6ber tuh , kene lah amek gmbr . termasok lah aku . .haha . lpastuh ,gerak dekat tapak pemulaan larian tuh , mula2 sampai akhir . aku tak lari pon .juz jalan jer sambil dengar lagu . haha ,hamek kau . okay , nak taow best ker tak larian ,  rase lah sndri . haha . bg aku biase jer kod . lepas tuh ,dah lari sume .balik ke sekolah . then ,ckgu bagi rehat sejam . lepastuh ade penyampaian hadiah . aku rase semua yang dapat tuh en , budak2 gemok jer kod . haha .betol weyh , SUMPAH . then , adea ucapan dekat ckgu siket2 . lepastuh balik .okay bye .