kawan dengan perempuan menyakitkan hati .

assalammualaikum ,

 
gambar atas ni saje nak panjangkan post . kihkih . kay , bagi aku kawan dengan perempuan ni menyakit kan hati . ni bagi aku , bagi korang tak tahu laa kan . yeay , lepas ni nak carik kawan laki lebih ramai :P . hehe , bukan nak cakap aku gatal or what ever you say laa . dah , memang aku tak suka kan so jangan nak paksa ok.  pendapat aku , mulut perempuan ni tak boleh blaaa and blaa laah . haha . kalau dah dapat tahu the one story about orang lain or best friend sendiri mesti dya akan story mory balik dekat orang lain . errr , perempuan macam ni aku bagi hadiah DOUBLE FUCK atas dahi awak . haha . aww aww . kalau nak hadiah lagi aku bolee bagi . freee .puihh. bhahaha .



kay , aku memang ada kawan perempuan . tipuu laa kalau cakap tak ade kan , kihkih . tapi tak rapat mana pun . rapat macam2 tuu jah . bagi orang lain , kawan dengan perempuan ni best . kalau dah cerita tuu tak nak berhenti sampai malam . ktipu . cerita semua nak deboommm jee kan . bom sana bom sini . haha . mana lagi nak booom tuu BEDAH ? haha . daahh laa tuu , bawak2 laa mengucap . wkakaka . wa dah cakap jaga mulut lu tuu , tapi lu degil . like a pig . kahkah . lain kali mulut tuu jaga ok .



kawan dengan perempuan ganas lagi best . bhahaha . woot woot ! perempuan ganas ni tak suka bergosip . bak kata si PENGKID tuu , bergosip2 ni dapat dosa jah . haha , kau betul . memang dapat dosa jah . so , kita nak kawan dengan awak laa 'PEREMPUAN GANAS' boleh tak ?kahkah . kalau kawan dengan laki best woo , kadang2 dyaorang ada jugak bergosip . tapi kalau dyaorang dah cerita tuu , macam orang gilaa dah . haha 'maybe , but a sometimes ' . masing2 nak bagi pendapat kan . kihkih . 



tapi , aku memang suka kalau kawan dengan perempuan yang open mind . kalau dah kawan dengan perempuan macam tuu memang sekepala laa dengan aku . aku tak suka perempuan HIPOKRIT bagai ni . depan lelaki bajet ayu . like urghhh . then , aku tak suka kawan dengan perempuan yang cakap macam ni ' eee , aku suka naik moto125 , ex5 or what ever laa dengan laki . lentik doooh' .puihhh laa  , macam haram . kau naik moto lentik2 dapat ape woi ? bagitahu sikit . naik moto biasa2 sudah laa . ingat orang nak tengok bontot kau jah . WTF , jangan menunjuk apa yang kau ada tuu . aku memang tak suka kawan dengan perempuan rempiwtz ni . eeeuuurghhh . kahkah .



actually , aku tak suka kawan yang jenis tikam belakang or cakap belakang ni . kalau dah tak puas hati , cakap depan2 dengan aku . aku tak kesah . kalau kau cakap belakang dapat apa kan ? dosaa jaah , cakap belakang pon tak setle masalah laa . PUIHHH , berubah perangai kau ni . sosory , post kali ni banyak mencarut kan . kdah , bye .