Last Holidays .

assalammualaikum ,
 gambar pegy holiday tadi tak ade , tak ambik gambar langsung . brrr , lupa nak ambik gambar tadi . so , search laa dekat GOOGLE . haha , pandai kan aku . ok , dah tahu lama dah aku ni pandai kan . hmmmp , tak syok lah hoilday tadi . tak de kawan nak pegy naik gelongsor ,nak pegy merayau2 , nak pegy usha2 , nak pegy gedik2 and pegy mana2 laa . selalu pegy dengan akk aku . tapi akk aku tak ikot tadi . dya busy kerja .so tadi aku alone jah .



actually , aku tak nak ikot tadi . tapi mama suruh jugak ikot kan . pegy je laa . haih , memang bosan la . first , tadi pagi2 je aku bangun dulu . tak tahu laa kenapa , aku excited ke apa ? ohh no , bukan excited bhai . aku sendiri yang tak nak pegy . lepas bangun jah , aku tengok mama and yang lain belum bangun . then , aku kejut akk aku . suruh dya pegy kerja . lepastuu , mama bangun . mama siap kan makanan and aku dengan adik2 siap2 nak pegy . adik2 aku punya laaa excited nak pegy . bising gilaa dalam rumah tuu .


siap-siap , then iron rambut sikit . pukul 10 gerak . dalam kereta ayah cakap dya tak mandi dya nak jaga barang . aku dengan mama and adik2 jelaa mandi . ok , sumpah bosan .sampai jee sana ayah beli tiket then masok . mase nak masok tuu orang tuu cek bag . haha , orang yang cek bag tuu pon malas jee nak cek . dya raba2 sikit bag tuu then dya suruh masok . yuuuhhh dehhh raba-raba . kahkah . dah masok tuu carik tempat yang paling teduh . letak barang semua then pegy mandi . dah mandi2 , pegy dekat ayah makan jap . baru mandi tak sampai 5 minit dah nak makan . actually , aku malas nak mandi . haha


okdah makan , lbih setengah jam kod . mama pulak panggil mandi . haha . mandi2 sikit , nak naik gelongsor ngan adik aku tak jadi pulak . tak lama tuu mama ajak tukar baju . yes ! haha . tuu yang nak dengar dari tadi tu .tapi tak tukar pon baju . mama ajak pegy kat tempat air panas tuu . panas wey , menggelegak air tuu . mula2 masuk kaki , haha tak masuk sangat pon . tak lama tuu ade dua mamat ni datang . tah macam mana dya terus masok jee dalam air panas tuu . badan kau kebal ke wey . haha . aku pon tak masok , sikit2 then lama2 baru masuk . mamat duaorang tuu asyik gelak2 kan aku . cakap jelaa kau nak usha wey . haha perasan* . tapi mamat tuu dari masok sampai aku nak balik dya senyum2 . hahaha . senyum2 apehal ? aku tumbok muka kau kang .


ok then , baru tukar baju . lepastuu leapk2 ngan ayah and mama . then , mama mula laa cite2 masa dya kecik2 dulu . mandi dekat sungai laa ape laa . haha . aku dengar jee . duduk , dengar2 lagu . pukul 3 mama suruh adik2 mandi nak balik dah . nak balik tuu singgah family store jap . tak tahu pon nak singgah sana . aku tidur dalam kereta . tengok2 jee dah sampai family store . mama ajak turun , tapi aku malas nak jalan2 kat dalam tuu . kalau masok dalam tuu mesti nak belik coklat . duit dah lah tak de . nak kumpul duit punya pasal laa kata kan . haha . dah sudah tuu balik . dalam kereta tuu , ayah bukak radio ape tah . tiba2 lagu yang pakwa aku bagi dekat aku tuu keluar . haha . senyum sorang2 jah dalam kereta tuu . sayang kau lebih bie .



then , sampai ulu bendul jalan jem . like urghhh . bosan wey dalam kereta tuu . yang aku pelik jalan ke pilah jem , jalan ke seremban tak jem . selalunya kalau hari ahad jalan nak pegy seremban jem sebab org nak balik kan . tah kenape harini jalan ke pilah pulak jem . haha , bantai la . sampai rumah , kemas2 barang then bukak lappy . bukak2 jee  , bukak fb , twitter then rasa rajin nak update blog . sure thing , aku tahu korang tak tahu aku holiday kat mana kan . haha . apesal tak tanya . kihkih . aku pergy pedas jee . dalam negeri sembilan nii jee . haha . nak tahu aku jumpa sape dekat sana . aku jumpa ex aku masa aku form 1 . dya kerja dekat situ , dya tolong jaga kat tempat gelongsor tinggi tuu . malu wey nak naik . mula2 excited laa konon nak naik tuu dengan adik aku . . tengok2 dya ade bawak tuu lansung tak jadi . bg alasan dekat mama , takut nak naik . haha . ok dah . bye .