berubah perangai kau ni .

assalammualaikum ,

nah , free middle finger untuk kau kawan  . okay , kau boleh blaa . tak ada guna kalau kawan cakap belakang ni der . kau ni bajet tahu tak . macam kau sorang jee tahu pasal lagu2 yg top sekarang . pasl kpop kau jelaa yg tahu . semua kau jelaa yg tahu . macam org lain bangang pulak tak tahu apa2 . WTF ! hidup kau memang suka menunjuk ehh ? kau memang belagak wey , serious aku cakap . kau berlagak kau budak bandar . puihhh , semua orang asal dari kampung . tak payah nak menunjuk yang kau tak suka makan tempoyak laa , petai laa . and what ever laa . 



then , kau suka mengadu dekat kakak2 ankat kau pasal membe2 kau . even , dya kakak ankat kau sekali pon tak payah laa sampai nak malu kan membe kau sendiri depan kakak ankat kau tuu .  dah laa , perangai kau dari form1 sampai kau dah form 4 tak penah nak berubah . hal kecik pon kau nak besar2 kan . kau nak marah aku sebab aku tak tunggu kau rehat tadi ? haishh , kau dengan aku bukan sama kelas pon . aku tunggu kau dekat kantin cukup laa kan . kau nak mcm mana lagi .lebih2 pulak perangai kau ni .



dah laa , penat dah aku dengan perngai kau ni . kau dengan kawan kau sorang tuu sama jaa . malas nak ambik tahu lagi . k dah nak cerita pasal lain . adik ankat aku Nur Afiqah dah deactive fb dya . erghhh , bosan laa dya tak ada . selalu dpat jugak luah perasaan dekat dya . dah laa tak pernah jumpa lagi . tak tahu bila nak jumpa . rindu kau lebih laa dik . gambar atas tuu abai kan . kurang baik sikit  gambar tuu . hahaha , kdah bye .