kau baik , kau caring , kau penyabar .

assalammualaikum ,

kay , dah sebulan lebih You Make Me Smile . tak pernah gaduh lagi , kau selalu mengalah dengan aku . and aku selalu nak menang . kay, aku tahu aku teruk . haahaha , tak teruk mana pon kay . kau comel bila aku suruh kau pujuk aku . ehh , kau memang sweet laa mase pujuk aku tuu . hahaha . ayat pelik sikit . 


hey , iloveyou more kay . nak love sangat pon tak boleh . takut kecewa plak nanti kan . tapi , aku tetap syg kau ocey . haha . dah laa , tengah bosan ni . even , dya dah tak ade dalam area negeri sembilan ni tapi dya tetap dekat dihati kay . haha . merepek* . dya jauh dari aku sekarang , tak jauh mana pun . kl tuu jea ,dya pergy tngk cousin dya khawin . sekejap jea dya jauh dari aku , haha . 3hari kod dya dekat sane . even , dekat sana dya tak dapat nak on9 . awal2 dya dah topup kan aku . muhehehe . nanti rinduuu plak tak contak kan .


nak tunggu aku topup , jangan harap laa kan . sometimes , one week aku tak tak topup . kira okay lagi kan , daripada aku tak topup . haha , thanks sayangs bagi topup dekat i . hahaha . aku bukan pisau cukur kay . kdah , harini hari kedua kod pkwa aku stay kl . serious rindu kay , tak dapat nak wc dengan dya . kalau dya ade sini , tiap malam buleh wc dengan dya . kay , kau ada ? tak ada senyap ! haha . memang aku suka gelak sejak semalam , memang best kay gelak kan diri sendri dari semalam .


haha , kay semalam jumaat kan ? ehh , yeke ? betu laa , semalam jumaat ada pasar malam dekat melang tuu haa . memang nak pergy semlam . at last tak jadi sebab kaki aku terseliuh . memang best kay , jatuh dekat tangga mcm nagka busuk . thats why aku gelak . tak buleh bayang mcm mana aku jatuh semalam . hahaha , balik dari sekolah jee , then siap nak pergy sekolah balik sebab ade training tarian , langsung tak jadi pergy sebab kaki seliuh . haa ,ambik sgt laa . kay , sakit hati . then , aku mengadu dekat pakwa aku . haha , ape guna ade pakwa kalau tak mengadu dekat dya kan . muhehehe .


dya marah aku , dya suruh aku hati2 . hehe . dya caring sangat aku suka . herm , imissyouuu . haha , kdah nak  makan , byed