You and Me .

assalammualaikum , hey there :D harini berapa hari bulan ? 24 kan ? cukup 3 minggu aku couple dengan danial . haritu pergi date dekat karoke pilah . dia handsome sangat masa tu , wangi pulak tuu . bau DASHING . aww aww . muhehehe . saya sayang awak :D apaa ? yes , awak lah danial . even dapat jumpa kejap jee , dapat jugak lepas rindu . ingat kan tak dapat keluar masa tu sebab mama badmood jee . at last dah pujuk mama , then mama bagi keluar .


lambat gilaa gerak dari rumah masa tuu , sampai rumah pukul 12 lebih . then siap2 , pukul 1 lebih kawan aku datang rumah dengan muka bangang dia tuu  pakai baju sekolah . dia cakap nak pergi pilah pukul berapa . ergghh , geram dah masa tuu . then , aku suruh dia balik siap cepat . pukul 2 baru dia siap . dah siap tuu , dia jemput aku pergi rumah wan aku tunggu farah pulak . farah pulak baru nak siap sebab sampai rumah lambat , bas tu macam haram jadah dia cakap . lembab nak mampos . ksabar lagi .


then , farah dah siap semua tunggu kakak fahani jemput . nasib baik dia hantar sampai pilah . kalau dia tak hantar sampai pilah tak tahu lah pukul berapa aku sampai pilah tuu . dah sampai , aku call danial tanya dia dekat mana . dia cakap otw datang , tadi dia dekat snuker . tunggu denial pulak , danial dah sampai tuu masuk karoke . ramai kawan dia , segan dah aku masa tuu . diaorang karoke satu jam , then danial cakap nak balik . rasa tak nak lepas kan joo .


tapi kena jugak biar kan dia balik . dia nak pergi bustand ,before dia pergi bustand tuu aku ambik gambar dengan dia . ehh , aku memang comel masa tuu . bhahaha . and dia memang handsome . haha . then aku pun nak balik masa tuu , tapi tak jadi . lepak bustand dengan danial kejap lepastu bas nak pergi bahau dah sampai . salam dia masa nak balik tuu , then dia saja kena kan aku . dia hulur tangan dekat kawan aku pulak . dah lah aku benci dnegan kawan aku  tuu , then dia boleh lagi hulur tangan dekat cikaro tuu . erghhh , bengang lah den . tahu aku kuat jealous kau buat macam tuu pulak kan biy ? dia dah lepas balik tuu , farah call ajak pergi kfc , dah sampai kfc tuu tak jadi pulak . erghh , manjang tak jadi yooo . then , aku tunggu bas terus balik .


hari aku date tuu banyak kali aku bersabar nak jumpa boyfie punya pasal . mula2 tunggu kawan aku cikaro tuu siap , then tunggu farah , lagi tunggu akak fahani jemput .and last tunggu my sayangs danial pulak . memang harituu aku tunggu orang jelah . tapi tak apa , aku tetap happy dapat jumpa dia . dapat lepas rindu . uwwww ! ok , dah . bye .


dia handsome aku comel . *perasan
iloveyou <3
with fahani cikaro .. bhaha .