weekend :)

assalammualaikum , hey there :)
Minggu ni macam-macam yang berlaku , tapi Alhamdulillah , semuanya aku boleh control . Jumaat harituu patutnya ada 3 penjuru , tapi aku tak bagitahu mama dengan ayah pun pasal tuu . Sorry , sebab tipu mama and ayah . Aku tipu untuk kebaikan aku dengan parents aku . Kalau diaorang pergi 3 penjuru tuu mesti diaorang marah and kecewa gilaa dengan anak dia yang tak berapa nak pandai ni and lagi satu sebab kalau diaorang pergi aku mesti kena bebel dengan mak aku . Mana tahan wey , aku dah besar tak suka kena marah . So , aku buat keputusan tak bagitahu mama and ayah pasal  3 penjuru tuu . seriously result aku macam taik . Salah aku jugak , siapa suruh tak belajar elok-elok kan . Berubah shasha , berubah .


Kdah , Harini aku pergi kenduri dekat kampung . Siapa tah yang kahwin tadi . Aku tak tengok pun pengantin tadi , bangun pun lambat . Pukul 9.30 bangun then kemas rumah kejap . Lepastuu mama ajak pergi kenduri kahwin tuu , pukul 11 baru nak mandi . Then , pukul 11.45 nak gerak dah . Jalan kaki joo pergi rumah orang tuu . muhehehe . Pergi rumah wan kejap tunggu farah siap , then ambik gambar dengan akk and farah . Mama dah gerak dulu dengan kawan dia . Then , sampai sana duduk-duduk kejap . 


Aku dah lapar , tak tahu bila orang tu suruh makan . Ponek den tunggu ehh . Perut aku dah macam trela bunyi ehh . Then , tak lama tuu orang tu suruh makan . Aku ambik nasi , lepas makan nasi tuu  nampak cendol . Nak makan cendol pulak . Makan cendol 2 sudu kod , tak sedap cendol ehh . Rasa hampeh . HAHA . Then , dah kenyang aku ajak akk dengan farah balik . Tak tahan aku duduk bawah kemah yang ramai orang tuu . Panas wey , macam-macam bau ada dekat situ . haha . Dah balik tuu tengok tv kejap , then keluar dengan farah . keluar pergi rumah wan joo . haha .


Lepaj rumah wan , dengar laguu . ahh bosan . then aku balik . Balik rumah terus tidooo . Pukul 4 lebih terjaga kejap , sebab farah call . Dia ajak pergi birthday kawan dia . Ahh , malasnya nak pergi . Smbung tidooo balik sampai pukul 5 . Tengok-tengok akk tengah online lagi . Lama gilaa dia onlien , dari pukul 2 tadi rasanya . Aku bangun jee , aku bising-bising dekat akk aku nak laptop . HAHA . Hmmm , dah tak ada apa nak cakap . okbye stalker :P


 mama den

kakak den .

adik sayang den

cousin den .

dioo lagii . haha . rapat dengan dia sebenarnya .

adik kandung and adik sedara . yang tengah tuu adik sadara .

okay bye ;)