Todayyy


Assalammualaikum for muslim readers and Hi for all readers :) Dah lama tak update blog. Well, akhir tahun ni saya single and mungkin sambut New Year tanpa boyfriend. Eh? boyfriend ramai, tapi tanpa 'Special Boyfriend' . Ramai tanya kenapa break dengan 'Danial' ? ohh, saja saja je break. Kitaorang suka. haha. Eh, takda lah. kitaorang break sebab ada masala yang tak dapat diselesaikan. cehhh,  *macam bagussss. Dah takda jodoh nak buat macam mana geng. Dah nama pun cinta monyet. hehe. semua orang pernah alami.


Cuti panjang ni saya habiskan masa dengan kerja kerja kerja dan kerja :D 3 hari je masa untuk bercuti. itu pun rombongan sekolah adik saya. Cuti tahun ni rasa macam sekejap je. Baju sekolah semua pun belum beli. Takda masa nak beli. Padahal tempat kerja tuu ada jual baju sekolah. hehe. Biarlah lambat. Malas nak beli awal awal nanti rasa excited nak sekolah. Mama cakap nanti bagi duit beli baju sendiri. Okay Mama. haha. Beg belum beli lagi, taktahu nak ajak siapa pergi beli nanti. Ajak lah sapa sapa nanti.


Harini penat gila. Malam tadi cadang nak bangun lambat, sebab masa cuti ni asyik bangun awal je nak pergi kerja. Tapi pagi tadi tetap bangun awal jugak. Tak dapat nak bangun lambat. Kononnya nak rest lama harini sebab penat kerja. Haha. Masa breakfast mama cakap nak hantar akk pergi klinik, nak buat Medical chek up.Aku pun ikut lah. Then singgah econave beli barang, otw nak balik tu mama cakap nak pergi rumah ketua kampung. Alahai , malasnyaa. then mama hantar aku balik dulu baru diaorang pergi. Tak lama tu diaorang balik, ketua kampung takda rumah. haha.'



Petang pergi seremban pulak beli barang lagi, rasa macam tak nak pergi tapi terpaksa jugak pergi. Malam baru sampai rumah.Hmm, Paklong cakap harini nak bawak baby qyra tidur sini. Tapi takda pun. haihh. Semalam last kerja, patutnya ahad baru last. Tapi sebab kakak aku dapat poli, kenalah berhenti awal. Lepas kakak aku pergi poli tinggal aku jelahh sorang. muhehehe, motor dia pun aku dapat.  eh eh, qyra dah sampai. kalau qyra dah sampai saya tak boleh nak update dah . hehe