Sunday

Hi and Assalammualaikum you all . Harini hari ahad , sumpah bosan gilaaa . Dah lah tak dapat texting dengan boyprennggg den . Dia ada rugby harini , semalam pun ada  . Team diaorang menang masa first game . wuuu ! Congrate TMS . Hopefully harini pun korang menang . Sebenarnyaa aku malas nak update ni , memangdang kan blog dah macam sampah sarap yang terbiar , aku update jolaahh . Blog pun dah merajuk , semua bertukar . Haha . Lepas ni rasa macam nak tukar background blog , harini semua nak tukar . Background twitter pun dah tukar tadi . Lepas ni apa pulak ? Yeayy , tukar background lappy pulak . Haha  . Lagu blog pun dah tukar . Satu je aku taknak tukar , aku taknak tukar Boyprenggg . hehe , mana buleh tukar bro . Gua sayang B O Y P R E N G G G guaaa . haha . I Love Chuuu . hehew . *gedik kay gedik .




Hui hui ! Nak kemana tuu ? lalalala , Saja upload gambar ni . Masa ni , budak ni baru lepas menang larian berapa ratus meter tah . Aku pun lupa . hehe. Hmm , tadi mama cakap lepas asar ada kenduri dekat depan rumah aku ni . Katanya , anak makcik itu ingin bertunang hari ini . *pheewww , ayat buat karangan k . haha . Taktahu lah nak ikut mama ke tak . Kalau rajin carik baju , aku pergi . Tapi kalau malas nak carik baju , aku tak pergi kod . haha . Ehem ehem , sekarang ni dah jarang on facebook . Sekarang ni aktif dekat twitter je . Kalau blog lagi lah tak aktif , dulu kalau boleh tiap hari nak update . Sekarang hampeh . Salah blog jugak , siapa suruh bertukar2 , kan dah susah aku nak update . haha . kmerepek . Rasanyaa , dah takda benda nak cakap . byeee stalker :D assalammualaikum