HAPPY MERDEKA RAYA :D

HI and Assalammualaikum to all muslim .hmm , Lama gilaa woii saya tak update blog ni .. busy gila ahh . firstly saya nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN . Mohon maaf atas segala kesilapan yang saya telah lakukan sebelum ni okay . Raya tahun ni baju kurung warna coklat sama dengan danial . wuuuu ! hehe . hmm hmm hmm , iloveyou danial . eh ? mengada :P Hari tu danial datang raya rumah aku raya kedua kod . mama masak nasi minyak lauk ayam sambal . Danial datang dengan kawan dia sorang .
haaa , adik aku ni mengada2 kay . haha . takda lah , takpa kan ambik gambar dengan abang ipar ? LOL . jealous sebenarnya tak dapat ambik gambar dengan Danial  ni . hehew . hmm , raya tahun ni tak meriah sangat pun . Aku pun dah habis raya baru nak update blog . tu pun tak banyak idea nak cakap . Masuk bulan ni dah 3 bulan lebih aku couple dengan danial  . Hope kekal lama dengan danial ni . Jangan masing2 buat perangai dah lah . Tahun ni banyak gilaa open house , rumah kawan aku berapa orang tah buat open house . Ada jugak rumah budak ni yang aku tak pergi . Then , haritu pun aku buat open house . Mama cakap je nak buat open house aku terus bagi tahu Danial , then baru bgtahu budak-budak ni .haha


Hmm , harituu hari kemerdekaan aku dengan danial sambut dekat Bukit Jalil dengan budak-budak ni . Tuu pun under ayah jaja , sebab ayah jaja ketua kampung dekat situ . Aku buat muka tak malu jee ikut kampung orang . hahaha . Best dapat dating dengan Danial harituu , hoho . alang-alang jaja suruh carik budak untuk pergi rombongan tuu , aku ajak lah Danial . Danial dengan kawan dia pun on jee . Pukul 2 pagi baru sampai rumah . Lambat balik wey . btw , dapat jugak dating lama sikit . hehe .

kdah , takda apa nak cakap lagi . takda mood nak update sebenarnya :/ bye stalker !!!!!!